Meet John Altman

Brandstory
In de wereld om ons heen vind je veel tussendoortjes met onnodige toevoegingen en ongezonde ingrediënten. Dit moet en kan anders. Met de tussendoortjes van John Altman kun je genieten van een beter alternatief in hun categorie. Daarnaast zijn alle tussendoortjes van ons 100% natuurlijk, ambachtelijk gemaakt en daarom een verantwoorde keuze… Hello guilt free snacking!

Who the hell is John Altman? John Altman is gebaseerd op een hippie uit San Francisco. Hij deelde gratis snacks uit op het strand, uit liefde voor de planeet en de mensen om hem heen. Hij deed dit onder het motto ‘Spread the love’. Zijn onbaatzuchtigheid en zijn enthousiasme werkten aanstekelijk.

Julie en Marie Claire zagen in het schap nog veel tussendoortjes en snacks met onnodige toevoegingen en ongezonde ingrediënten. Met verrassende en gevarieerde producten die beter, lekkerder en verantwoorder zijn, wilden zij verandering brengen in dit schap.

In 2015 besloten zijn om hun banen op te zeggen en hun droom achterna te gaan. Dat doen ze nu met tussendoortjes op de markt te brengen die goed zijn voor jou en je omgeving.


100% good, not perfect
Bij biologische ingrediënten wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met milieu en dierenwelzijn. Deze ingrediënten worden geproduceerd zonder kunstmest en zonder kunstmatige bestrijdingsmiddelen. Dat is niet alleen beter voor jou maar ook voor het milieu. Daarom zijn onze producten bij voorkeur biologisch. Natuurlijk willen we wel dat de tussendoortjes toegankelijk zijn voor iedereen.  We kijken dus per product naar de mogelijkheden en de verkrijgbaarheid om toch betaalbaar en toegankelijk te zijn.

Onze verpakkingen zijn nog niet recyclebaar. We zijn volop aan het testen om een recyclebare verpakking op de markt te brengen die tegelijkertijd ook de kwaliteit van de producten kan waarborgen. Tot zover hebben we hier nog geen geschikte verpakking voor gevonden. Als hier een oplossing voor op de markt komt, gaan we dit natuurlijk direct testen.

Tot slot werkt John Altman graag samen met gelijkgestemde bedrijven zoals Rederij Kees en De Regenboog Groep, omdat iedereen een glimlach verdient.

Ga naar webshop